صفحه اصلی > خبرها > آرشیو اخبار شرکت های ستادی 


نسخه چاپي

مدیر عامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان:

پاسخگویی به شکایات و رفع مشکلات مردم مهمترین وظیفه مسئولین است

مدیر عامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان با حضور در محل سایت سامد استانداری و ازطریق سامانه 111 پاسخگوی سوالات هم استانی های محترم در حوزه های مختلف گاز طبیعی بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان : مطابق بر نظام نامه ارتباطات مردمی و مدیریت پاسخگویی به شکایات در بستر سامد و مصوبه شورای عالی کشور ، رضا پنجابی مدیر عامل و تنی چند از مسئولین شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان ، در روز دو شنبه مورخ  1399/03/26با حضور درسایت سامد استانداری این استان ، از ساعت 9 صبح لغایت 11 پاسخگوی تماس تلفنی هم استانی های محترم بودند.

این مقام مسئول ضمن پاسخگویی به پرسش همشهریان عزیز اظهار داشت: در کنار توسعه کمی شبکه گازرسانی دراستان، افزایش کیفیت خدمت رسانی وجلب رضایتمندی مشترکین نیز از اولویت های این شرکت بوده و و کارکنان این شرکت از این امر مهم غافل نخواهند بود.

وی افزود خدمت رسانی به مردم شریف استان سیستان و بلوچستان افتخار، و گازرسانی به این عزیزان ازاولویت های این شرکت است و سامانه سامد، بستر بسیار مناسبی برای تسهیل و تسریع ارتباط مردم و مسئولین در جهت رفع مشکلات و رسیدگی به درخواست های آنان است و مسئولین در هر جایگاه و مقامی ملزم به پاسخگویی به مردم هستند.

شایان ذکراست، سامانه الکترونیکی مردم و دولت (سامد) سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولین بوده که از طریق این سامانه هم استانی های محترم می توانند  بدون مراجعه حضوری واز طریق تماس با شماره 111 درخواست ها و مشکلات خود را با مسئولین استان مطرح و پیگیری نمایند.

 

  • تاریخ درج خبر :
  • 1399/03/26 - ١١:٥٠
  • تاریخ بروز رسانی خبر :
  • تعداد بازدید خبر :
  • 129

خروج




تصاویر منتخب