شنبه 26 آبان 1397   09:37:55
اخبار
06:511397/4/12 سه‌شنبه
تلاش شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان در جهت افزایش اشتغال در سطح استان با توسعه گازرسانی

با همکاری شرکت ملی گاز ایران و جهاد دانشگاهی استان سیستان و بلوچستان و با هدف تربیت و توانمندسازی یک‌هزار نفر نیروی انسانی، شرکت گاز استان توانست 535 نفر از این تعداد را در فاز یک و در قالب12 رشته توانمند سازد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان س و ب  ، محمد حسن طهرانی مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان، در حاشیه جلسه مجمع عمومی و عادی سالیانه این شرکت در سال 96 که در ساختمان ستاد شرکت ملی گاز ایران برگزار شد، با بیان این مطلب، اظهار داشت: این 12 رشته تحت عنوان تکنسین بهره برداری و نگهداری ایستگاه های تقلیل فشار گاز/ تعمیرات شبکه (فولادی و پلی اتیلن)، امدادگر و گازبان، نقشه‌کش، لوله‌کش گاز خانگی، تجاری و صنعتی، جوشکار و نصاب خطوط فولادی، جوشکار و نصاب خطوط پلی اتیلن، کنتور خوان و توزیع قبوض خدمات متقاضیان مشترکین از نیمه دوم سال 95 آغاز شد.

به گفته طهرانی، فاز دوم این طرح نیز در 12 رشته دیگر تحت عناوین نماینده
HSE ، نقشه برداری ایزومتریک، بازرسی فنیMT سطح 1 و 2، بازرسی فنی PT سطح 1 و2، بازرسی فنی چشمیVT سطح 1 و2، بازرسی فنی UT سطح 1 و 2، تفسیر فیلم های رادیوگرافیRT سطح 1، رادیوگرافی سطح 3، مبحث 17 نظام مهندسی، نصب، راه اندازی و تعمیر پکیج شوفاژ گازی، اپراتور عمومی ایستگا ه های CNG ، ایمنی عمومی گاز و وسایل گازسوز در حال انجام است.

وی در ادامه، استفاده از نیروهای بومی در تکمیل کادر پیمانکاری و الزام به رعایت این موضوع از سوی شرکت های پیمانکاری را در راستای توسعه اشتغال در سطح استان استان سیستان و بلوچستان برشمرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان همچنین آغاز عملیات اجرایی شبکه تغذیه و توزیع گاز در شهر زاهدان به متراژ 350 کیلومتر در محدوده شمال غرب، گازدارکردن نیروگاه گازی زاهدان، افتتاح پروژه گازرسانی به نیروگاه چابهار به روش سی ان جی، توسعه شبکه گازرسانی ایرانشهر و اشتراک پذیری در این شهر، تکمیل شبکه گازرسانی بمپور و گازدار کردن این شهر، برگزاری جلسات متعدد با مقامات استانی در راستای تسهیل فرآیند گازرسانی در استان، پیگیری جهت تهیه طرح جامع گازرسانی به استان از مدیریت برنامه ریزی شرکت ملی گاز ایران، شرکت در جایزه سرآمدی شرکت ملی گاز ایران و کسب رتبه اهتمام به تعالی، دریافت گواهینامه های مرتبط با نظام های مدیریتی
IMS , HSE-MS ، استقرار نظام برنامه ریزی استراتژیک در سطح شرکت و دریافت لوح تقدیر از جشنواره شهید رجایی را از مهمترین دستاوردها و فعالیت های این شرکت در سال گذشته عنوان کرد.

وی در پایان با اشاره به اقدامات انجام‌شده از سوی این شرکت در راستای افزایش خدمات به مشترکین، اظهار کرد: از جمله اقدامات مرتبط با ارتقای کیفیت خدمت رسانی می توان به راه اندازی دفاتر پیشخوان و پیاده سازی زیرساخت‌های سخت افزاری و نرم افزاری در سطح شرکت در راستای پیاده سازی سیستم
CRM اشاره کرد.

تاریخ به روز رسانی:.
  نام نظر    
   
  پست الكترونيك  
   
  وب سایت  
   
 
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید

 
   
     

نظرات
نام نظر    
 
پست الكترونيك    
 
وب سایت  
 
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید

 
 


مجری سایت : شرکت سیگما